Chci si zřídit účet
Na hlavní stránce rozklikněte položku „Můj účet“. Zde klikněte na položku „Registrace“. Pro zaregistrování postupujte dle instrukcí uvedeném na formuláři. Přihlášení je také možné provést pomocí přihlášení skrze službu Facebook nebo Google.
Mohu u vás nakupit i bez registrace?
Ano. Je možné nakoupit i bez registrace. Přihlášením však získáváte výhody, které usnadní váš nákup.
Jak se mohu přihlásit, když jsem zapomněl heslo ke svému účtu?
V položce „Můj účet“ klikněte na odkaz „Zapomenuté heslo“ ve spodní části přihlašovací karty. Bude vám zaslán e-mail s dalšími instrukcemi.
Potřebuji pomoci s výběrem produktu
Pro radu k výběru ideálního produktu je možné využít hned několika možností:
- Můžete využít podrobného filtru pro výběr zboží dle svých představ. Podrobné filtrování naleznete v levém sloupci stránky s produkty.
- Vyzkoušejte náš online chat. Naši prodejci jsou vám k dispozici na našem online chatu přímo na stránkách www.mevatec.cz
- Kontaktujte nás telefonicky nebo na e-mail. Rádi vám s výběrem pomůžeme.
Mohu si nechat výrobek zaslat na adresu?
Ano. Nabízíme dopravu službou Česká pošta. V případě rozměrnějších výrobků pak zasíláme službou TopTrans. Před přijmutím výrobku od zásilkové služby doporučujeme zkontrolovat obal výrobku. Je-li obal poškozený informujte o tom kurýra.
Mohu si výrobek vyzvednout osobně?
Ano. Pokud při objednání zboží vyberete možnost „Osobní odběr“, můžete si zakoupený výrobek vyzvednout osobně. O možnosti vyzvednutí budete informováni prostřednictvím e-mailu a SMS zprávy.
Chci reklamovat výrobek
Reklamaci výrobku můžete vyřídit ve svém účtu po kliknutí na položku reklamace. Nemáte-li účet můžete využít reklamační formulář.
Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?
Zákonem stanovená lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů. Zpravidla však vyřizujeme reklamace v co nejkratším možném termínu. V tomto případě však závisí na daných faktorech jako je druh výrobku či rozsah závady. Doporučujeme zjištěnou závadu reklamovat co nejdříve.